Logo Yazılım destek hizmetleri kapsamında işletmelerin kullandıkları Logo ürünlerine göre değişen destek hizmeti paketlerimiz bulunuyor. Bu kapsamda;

  • Telefon Desteği: Kullandığınız Logo Yazılım ürünü ile ilgili genelde daha basit konularda Logo Destek uzmanımız telefon ile destek verebilmektedir.
  • Yerinde Ziyaret: Müdahale gerektiren konularda (kurulum, hata giderme, rapor oluşturma, yazılım ve donanım entegrasyonu vb.) yerinde ziyaret ile destek hizmeti verilebilmektedir.
  • Uzak Bağlantı: Veri güvenliğini tehlikeye sokmayacak, güvenilir uzak bağlantı yardımcı yazılımları ile kullandığınız yazılıma uzak masaüstü bağlantısı ile müdahale edilebilir, sorun çözüme kavuşturulabilir.
    (Telefon, ziyaret ve uzak bağlantı ile destek hizmetimiz sözleşmeli olmayan müşterilerimiz için süre/maliyet değişkenleri göz önünde bulundurularak mutabık kalınan hizmet bedelinin onaylanması ile verilir.)
  • Sözleşmeli Bakım Destek: İçeriği ve müdahale şartları önceden sözleşme detaylarında belirlendiği şekilde destek hizmetine sahip müşterilerimiz için telefon, ziyaret, uzaktan bağlantı (online) ile bakım ve destek hizmetlerinin tümünü kapsamaktadır. Yıllık sözleşme ile belirlenen sabit hizmet bedeli müşterilerimize aylık olarak faturalandırılır.